מתנת יום הולדת לבת זוג

אין ספק שכולנו צריכים לקנות מתנות רומנטיות לאישה מדי פעם, כך שאם לבת הזוג שלך יש יום הולדת בקרוב, כנראה שאתה מחפש את המתנה המושלמת, כזו שתהיה מרגשת ברמות, מותאמת אישית ומיוחדת.
תחשוב על הרגע הכי מיוחד בזוגיות שלכם, למשל - היום שבו הכרתם, הדייט הראשון שלכם או יום החתונה המאושר שלכם ותנסה להיזכר בכוכבים שהיו באותו רגע... אין צורך באמת להיזכר, כי אנחנו הכנו מפת כוכבים אישית שמראה את השמיים והכוכבים ברגע המיוחד שלכם וזאת המתנה המושלמת לבת זוגך.
כאן תוכלו למצוא מתנת יום הולדת לבת זוג מבין מבחר רעיונות מקוריים שפיתחנו עבורכם, ומתנה לאישה שיש לה הכל.


בתמונה: מפת כוכבים שחור לילה


מפת כוכבים היא מתנת יום הולדת לבת זוג שתסמל בדיוק את הרגע הזה שלכם, המיוחד ביותר.... והיא תתאים בדיוק לכל הסעיפים ברשימה שלך.

אז נעים להכיר:) מפת כוכבים זוגית עם הקדשה אישית.

מפת כוכבים זוגית היא פריט מושלם לבית שמראה את השמיים והכוכבים כפי שהיו ברגע המיוחד הזוגי שלכם, כאשר אתה זה שבוחר את המועד אליו המפה מתייחסת (ומן הסתם, תרצה לבחור רגע כזה שמסמל נקודת ציון משמעותית במיוחד במערכת היחסים הזוגית שלכם). התוצאה: מפת כוכבים דקורטיבית סופר אישית ומרגשת, שהיא מתנת יום הולדת לבת זוג פשוט מושלמת!

 

 בתמונה: מפת כוכבים לונה בגוון אפור

אז איך זה עובד? (שמחות ששאלת)

הדרך למתנה המושלמת לבת זוגך מורכבת מ 3 שלבים פשוטים:

  1. סטייל – ראשית תבחר את צבע המפה. יש מגוון גדול של צבעים ולבחור את זה שהכי יפה בעיניך (ובעיני בת הזוג), וכמובן יתאים לחלל חדר השינה המשותף שלכם, או בכל חלל אחר בבית בו תבחרו לתלות אותה.
  1. סגנון - לאחר מכן תבחר את המסגרת בה תמוסגר המפה. יש 4 אופציות מהממות,
    מסגרת עץ אלון בסגנון בוהו שיק, מסגרת לבנה סולידית, מסגרת שחורה מאופקת ומסגרת וינטג עם המון סטייל ונוכחות. רק נשאר לוודא שהמסגרת תתאים לצבע המפה שבחרת ולסגנון הריהוט בחדר בו היא תהיה תלויה.
  1. פרטי המאורע – כל מה שנשאר זה למלא את השדות, כמו – הקדשה, התאריך המיוחד שלכם, השמות שלכם ועוד....

הקדשה - תוכל לבחור הקדשה מובנית מתוך מגוון ברכות מוכנות ומנוסחות היטב שהכנו, או לנסח הקדשה אישית שלך.
למשל -  LOVE YOU TO THE MOON AND BACK   או   IT WAS WRITTEN IN THE STARS
ההמלצה שלנו היא לחשוב על ההקדשה המרגשת שגם בת זוגך תתחבר ותאהב.

שמות - מתחת להקדשה שבחרת, יופיעו השמות שלכם, למשל: Daniel & Romi

פרטי המאורע – בתחתית המפה יהיו רשומים התאריך, המקום והשעה. כך שהמפה תהיה מקושרת באופן ברור לזמן ולמקום בו חוויתם את הרגע הקסום אותו היא משקפת.

תוכל לבחור ביום שבו הכרתם, בדייט הראשון שלכם, ביום הצעת הנישואין, יום החתונה או בכל יום בו היה אירוע משמעותי במערכת היחסים שלכם.

 

 מפת כוכבים לפי תאריך

זהו! מתנת יום הולדת לבת זוגך כמעט מוכנה. עכשיו שאר העבודה היא שלנו. אנחנו נכין את מפת הכוכבים לפי התאריך, השעה והמיקום שמסרת לנו, נכין את המפה עם הכיתוב המבוקש, נדפיס, נמסגר ונשלח אליכם.

אם אתה עדיין שואל את עצמך למה המפה כל כך מתאימה בתור מתנת יום הולדת לבת זוג, הנה מספר סיבות שמוכיחות שהיא עושה עבודה מצוינת:

  • הכי אישית - מפת הכוכבים הזוגית היא לא עוד מתנה רגילה. היא מתנה הכי מרגשת שיש כי היא בעצם מסמלת את הרגע הכי משמעותי ומיוחד שלכם כזוג.
  • הרגש - מפת כוכבים מסמלת את האהבה שלכם, את הרגע המיוחד שלכם כזוג. הכי ירגש את בת הזוג שלך הידיעה שאתה זוכר את הרגע המרגש שלכם ומציין אותו. זו תהיה המתנה ליום ההולדת שבת זוגך תזכור במשך זמן רב.
  • העיצוב – מפת כוכבים היא תמונה בסטייל עיצוב נקי, נורדי ומעבר למשמעות הסמלית, היא פריט דקור מושלם לעיצוב כל פינה בחלל הבית.
  • נשאר לנצח – בניגוד למתנות מתכלות כגון בלונים, פרחים או שוקולדים, מפת הכוכבים הזוגית באה אליכם כדי להשאר. היא ממוסגרת על הקיר ונשמרת לזמן רב.
  • מעוררת סקרנות – מפת הכוכבים המהממת שלכם תהיה תלויה על הקיר ותסקרן את כל מי שיראה אותה. היא מושכת תשומת לב ומכיוון שיהיה ברור לכל מי שיסתכל שזו מתנה אישית (הרי השמות שלכם רשומים שם), כנראה שיתעניינו בה וישאלו זה יהיה הזמן שלכם להתגאות ולספר מה משמעות המתנה.

מפת כוכבים בוהו בגוון ניוד של סטארי

 מפת כוכבים בוהו-שיק ניוד

אז עכשיו שמצאת מתנת יום הולדת לבת זוג הכי מושלמת שיש,
(טוב אנחנו משוחדות) אז בעצם עכשיו נותר לך למצוא את הדרך המתאימה ביותר להעניק לה את המתנה.

מניסיון שלנו, למרות שבחירת המתנה היא החשובה ביותר, הדרך בה נותנים את המתנה הופכת לפעמים את המתנה לייחודית ומסקרנת עוד יותר.  הנה סיפור שממחיש את הרעיון:

לקוח שלנו רועי (שם בדוי) סיפר- "אני מחפש מתנת יום הולדת לבת זוג, וחשוב לי להעניק אותה באופן הכי מיוחד שיש"

הוא החליט לתכנן פיקניק בפארק שמסמל אירוע משמעותי בעבר המשותף שלהם.
למעשה, המקום שהוא בחר לפיקניק היה המקום שבו הם טיילו בפעם הראשונה כזוג. הם ישבו על סלע והסתכלו על הנוף המהפנט. באווירה הקסומה הזו הוא העניק לה את המתנה המרגשת ביותר: מפת הכוכבים ביום בו יצאו לראשונה לטיול המשותף.

נכון שגם אתם קיבלתם השראה למתנת יום הולדת לבת זוג?

עכשיו בואו ניגש למה שחשוב לנו הנשים באמת... מכירים אנבוקסינג?
הקטע האינסטגרמי שבחורה מקבלת מתנה ארוזה באופן מושלם ומפתה, ויש "טקס" מצולם של פתיחת המתנה... אז כמובן שהיה חשוב לנו להעניק לכם את החוויה הזאת, ויש אופציה להוסיף להזמנה "אריזה מהודרת" ואנחנו משקיעות ועוטפות את המתנה שלכם באופן הכי מושקע שיש.
טיפ מאיתנו – אם תרצה להעצים אפילו יותר את החלק של האנבוקסינג, תארגן כמה תמונות שלכם מאותו יום קסום ותוסיף לעטיפה של המתנה... ככה היא תקבל "רמז" קטן על מה שיש בפנים 💗

מגוון האפשרויות כאן עצום. מניחות שכבר הבנת את הפוטנציאל כאן, נכון?

אז מה היה לנו פה?

רעיון מעולה למתנת יום הולדת לבת זוג, כיווני חשיבה לבחירת תאריך מיוחד ודרך מקורית לתת את המתנה.

וכל מה שנשאר לנו, זה לאחל המון מזל טוב.