מזל טוב להולדת הבייבי! חד משמעית אין אירוע מרגש יותר מלידה. תחילתם של חיים חדשים, מלאים בחום ואהבה. כניסת תינוק חדש למשפחה היא תחילתו של פרק חדש, אירוע מיוחד ובלתי נשכח. אירוע שחייבים לחגוג, ואיך נחגוג? עם מתנות!!


אורטל מ.
"קיבלתי מפת כוכבים לאחר שילדתי את הגוזל שלי, זה פשוט מרגש אותי בכל פעם שאני מסתכלת על זה"

השוק מפוצץ ברעיונות והצעות למתנה מיוחדת ליולדת. אבל מי שרוצה להעניק מתנה מקורית באמת בשבילכם יצרנו את סטארי - מפת כוכבים לפי תאריך. המפה מראה את סידור הכוכבים בשמיים מעלינו בדיוק כפי שהיו ביום הלידה המיוחד כך כך עבורנו. השמיים תמיד אותם שמיים אבל הכוכבים שהיו בדיוק באותו הרגע שהגיעו לעולם, נשארים איתנו לכל החיים ותמיד יחזירו אותנו לרגע הזה.

 

מפת כוכבים מתנה ללידה

 

מפת כוכבים לחגיגת הלידה

מפת כוכבים של סטארי מגיעה כתמונה ממוסגרת, ובעצם משקפת יכן היו הכוכבים ברגע מיוחד בחיינו. את פריט שאפשר להעניק לאנשים שאוהבים, מתנה שתמלא את הלב ותוסיף טאצ' ייחודי לחלל הבית. ולכן היא מושלמת כמתנה מיוחדת ליולדת.
במקרה כזה, נמלא את תאריך הלידה, שם הילוד, שעת הלידה וניתן אפילו להוסיף את משקל הילוד.
בנוסף, אפשר לבחור את השמיים כפי שהיו בכל מיקום שתבחרו, למשל - השמיים מעל תל אביב או השמיים מעל ניו יורק או כל מקום אחר בעולם.. לכן מפת כוכבים היא בעצם ייחודית, בדיוק כמו לידה של תינוק. זו הסיבה שמפת כוכבים היא מתנה מיוחדת ליולדת. 
מפת כוכבים בייבי קוקו
 

איך יוצרים מפת כוכבים

בגלל שהכוכבים נעים במעגליות, באפשרותנו להשתמש בטכנולוגיה שמשקפת אותם כפי שהיו ברגע מסויים שלכם, לפי מיקום שתבחרו ואפילו שעה!
תשלבו את זה עם רקע מושלם וקיבלתם מתנה ייחודית שאין כמוה למשל ליום הולדת, תאריך נישואים ומתנה מיוחדת ליולדת, אותה היא תוכל לשלב בחדר התינוק/ת עם צבעים רכים ומתוקים שמסמלים זיכרון מרגש מחגיגת הלידה.
 

מתנה מיוחדת ליולדת בעיצוב ייחודי

כפי שבוודאי ראיתם, השקענו המון בעיצובים בסטייל עדין, נורדי ועכשווי.
לכן מפת כוכבים של סטארי היא פריט יפהפה שמראה את השמיים והכוכבים בתאריך שלכם, באם רוצים להעניק את המתנה לאמא חדשה, או וותיקה, בעצם מראים לה איך אלוהים סידר את הכוכבים ביום לידת תינוקה. 
מה יותר מושלם כמתנה מקורית מאשר מתנה בהתאמה אישית? שמורכבת מהיום המיוחד שלכם, ומגיעה כפריט מעוצב שאותו תולים בחדר של הבייבי וזה משתלב מושלם!
לכן כשמחפשים מתנה מיוחדת ליולדת, יודעים שמפת כוכבים סטארי היא הדבר שכל אחד היה רוצה לקבל!
בין העיצובים תוכלו למצוא בגוונים - אופווייט, פורסט (האהוב עלינו), לילה ועוד.


מפת כוכבים מעוצבת

יתרה מכך, העיצובים בגוונים רכים, משתלבים באופן מושלם בחדר של הקטנטנים שלנו . לכן מפת כוכבים לפי תאריך הבייבי היא מתנה מיוחדת ליולדת. בין אם משתלב מעל המיטה בחדר השינה, על שולחן העבודה, על הקיר במטבח וכן הלאה. כך שאפשר שמפת הכוכבים תשתלב לא רק בתוך מסגרת התמונה, לא רק בתוך המשמעות הסימבולית, אלא גם בבית עצמו. מפת הכוכבים יכולה להיות בגודל של A3, בעובי 300, כאשר מסגרת העץ שלה יכולה להיות 2 ס"מ, ובאם בוחרים מסגרת וינטג' אז 3.5 ס"מ, ואם בוחרים מסגרת לבנה/שחורה אז 1.5 ס"מ.

 

האם יש משהו סימבולי במפות כוכבים?

איך נראו השמיים והכוכבים ברגע המיוחד של הלידה, זה הדבר הכי סימבולי שנוכל להעניק למישהי שאנחנו אוהבים כמתנה. בזמן שאפיינו את המפה, שוחחנו עם נשים רבות וגילינו שבמירוץ השנים הן שכחו חלק מפרטים של יום הלידה כמו שעת הלידה ומשקל התינוק, לכן זה הכי מקסים בעולם שאנחנו מציינים את הנתונים האלה במפת כוכבים ובכך המזכרת הזאת נשארת איתנו ולא נשכח את הפרטים האלה לעולם:)

מפת כוכבים של סטארי היא השילוב המושלם בין פריט שהוא דקורטיבי ומשדרג כל חלל בבית לבין פריט שהוא מרגש ומסמל את אחד הימים אם לא הכי משמעותי שחווינו בחיים!
לכן כשחושבים על מתנה מיוחדת ליולדת שתהיה מקורית ובהתאמה אישית, מבינים שסטארי זה הכי מושלם להעניק.

מתנה מיוחדת ליולדת

האם מפות כוכבים חושפות את הגורל שלנו? לפי יודעי דבר היינו אומרים שלא. האם הן מרמזות על אתגרים ומתנות שהנשמה בחרה עבור המסע שלה בכדור הארץ? לפי דעות מסוימות, התשובה היא כן. כך שמפות כוכבים יכולות להיות תזכורת שלתינוק יש מתנות ואתגרים משלו וכל שמתבקש זה פשוט לתמוך בו בדרכו. היא מתנה מיוחדת ליולדת. הוא לא יהיה שכפול של ההורים, אף אחד לא יכול להיות שכפול של אף אחד. הוא יהיה, ועודו, אינדיבידואל. כך שמפת כוכבים מותאמת אישית בתאריך מסוים היא גם הזמנה להרהר במסע האישי של התינוק, שיגדל ויהיה מי ומה שהוא באמת. וזו מתנה מיוחדת ליולדת.

 

מפת כוכבים סטארי ייחודית

כשזה נוגע למשהו כמו מתנה מיוחדת ליולדת, מתנות לתינוקות עם שם, אנחנו בהחלט יכולים להרהר במתנות שניתן לתייג עליהן את שמו של התינוק.
במפת כוכבים של סטארי מעבר לשם הילוד, נראה את השמיים והכוכבים כפי שהיו בתאריך שהוא נולד, במיקום שהוא נולדת ואפילו בשעה שהוא נולד.
בנוסף נוכל לציין גם את המשקל שהוא נולד ולקבל את המזכרת הנצחית הזאת ופשוט להתאהב!
זה המוצר שכי מותאם אישית, ובנוסף הוא פשוט מגיע מהמם- בגוון לבחירתכם ומסגרת לבחירתכם כך שתקבלו פריט בטעם שלכם וכזה שמשדרג כל פינה בחלל הבית.
זאת המתנה מיוחדת ליולדת ושכל אחת תרצה לקבל.

מפת כוכבים תלויה על הקיר, בחדר הילד, וגורמת לו להרגיש הכי מיוחד שיש, ושהכוכבים הסתדרו בצורה מסוימת ברגע היוולדו. לכן אם את מחפשת מתנה מיוחדת ליולדת זו מתנה הכי מושלמת שתרצי להעניק.

ריכזנו במיוחד עבורכם כמה משפטי הקדשה שתוכלו לרשום על הסטארי שלכם:
מתחת לכוכבים האלה, הגעת לעולם ומילאת את עולמנו
היום, מתחת לשמיים האלה נולד הכוכב שלי
הכוכבים האירו לכבודך ולנצח יאירו את דרכך