איך מכינים איור זוגי בהתאמה אישית?

"התמונה הכי יפה שלנו ביחד, הופכת לתמונה הכי מושלמת שנניח בסלון וכל פעם שנביט בה ניזכר ברגע המושלם שהיה" 
אנחנו בסטארי מקבלים מכם את התמונה הכי המיוחדת שלכם, והופכים אותה לאיור זוגי בהתאמה אישית ובעבודת יד הכי היסטרית שיכולה להיות.

איור זוגי בהתאמה אישית משקפת רגע משמעותי מהחיים כפי שנתפסה בעדשת המצלמה: תמונה שלכם ביחד, למשל ביום חתונה, הצעת נישואין, יום הולדת, תמונה משפחתית או כל רגע אחר שתיעדתם וצילמתם.

איור זוגי בהתאמה אישית הוא פריט מושלם לעיצוב הבית שמשלב בין רגע מיוחד ומאושר לבין סטייל עיצובי לבית.


בתמונה: איור זוגי בהתאמה אישית

 

איך בוחרים תמונה שתתאים לאיור זוגי?

בגדול כמעט כל תמונה שתבחרו - אנחנו נוכל להתאים ולהכין ממנה איור זוגי, פשוט מאד בגלל שהאיורים שלנו נעשים בעבודת יד קפדנית ומקצועית..

אז... איך בוחרים?

תנסו להיזכר ברגע מאושר שלכם ביחד, זה יכול להיות טיול שטסתם ביחד לחו"ל, או תמונה מיום החתונה שלכם. הכי חשוב שזאת תהיה תמונה שמסמלת את הזוגיות שלכם באופן המושלם.

 

איך הפך איור זוגי בהתאמה אישית למתנה הכי מיוחדת שיש?

ברגע שנמאס ממתנות בנאליות כמו פרחים/ שוקולד וכולי ורוצים להעניק משהו מיוחד, שמיוצר במיוחד עבורך ואין לאף אחד משהו דומה, הפיתרון הוא איור זוגי בהתאמה אישית.

מדובר במתנה שאנשים אוהבים לקבל. הם יכולים לראות את הרגע המאושר שלהם בתמונה מאויירת מושלמת!. מדובר במתנה ייחודית, שאפשר לתלות על הקיר או להניח על מדף וככה להשלים את הדקורציה בפינה מסויימת בבית.

הרי שנוכל לראות עיצובים שונים, בגדלים שונים לבחירתך ואפילו מסגרות שונות -  וזה לא פחות מיצירת אומנות אישית שלכם. ההפתעה המיוחדת הזאת היא רגע בלתי נשכח- לראות את המבט בפנים של מקבל המתנה זה עולם ומלואו שגורם לאושר מטורף!

 

פריט עיצובי -איור זוגי בהתאמה אישית

לכל אחד יש את הסטייל והסגנון הייחודי שלו, וזאת בדיוק הסיבה שפיתחנו עיצובים שונים לאיורים, ניתן לבחור רקעים שונים לאיור, מסגרות שונות שתואמות את החזון העיצובי שלנו ויחד עם זאת לכל אחד יש את המקום הספיציפי שאליו התמונה תתאים ולכן בחרנו שלושה סוגי מסגרות לבחירה- מסגרת עץ מעניקה לחדר מראה כפרי, בוהו שיק שזה פשוט מתאים כמעט לכל חלל ונראה מושלם. מסגרת לבנה שמעניקה לעיצוב קו נקי וקלאסי ובנוסף, מסגרת שחורה בעלת נוכחות בחדר וזה כמובן תלוי מה מתאים לתמונה עצמה ואו למיקום שבו תניחו את התמונה.

כאשר משלבים בין איור זוגי בהתאמה אישית לבין סטייל עיצובי לבית, מקבלים פריט דקור שהוא שלמות! ובאופן הכי פשוט שניתן לתאר את זה, הצלחנו גם להעניק מתנה שהיא וואוו אבל גם לרגש ולמלא את הלב באהבה בכל פעם שנביט בפיס שיצרנו.

 

איך זה בכלל עובד?

לפני שבכלל מתחילים, תחליטו האם אתם רוצים טקסט על האיור שלכם או לא.

כלומר, עומדות בפניך 2 אופציות עיצוביות:

איור ללא טקסט - כל מה שעליך לעשות זה להעלות את התמונה הנבחרת, בנוסף עליך לבחור רקע לאיור (יש מספר גוונים לבחירה - אופווייט-ניוד/ ורוד עתיד / מנטה)
ולסיום תתבקשו לבחור מסגרת, כשכל אחת מהן בסגנון אחר ומעניקה "ווייב" אחר.

איור כולל טקסט - עוד טאצ שרצינו להעניק לכם לחווייה מושלמת- זה את האופציה לכתוב טקסט, למשל את השמות שלכם, או תאריך שבו התמונה צולמה ואפילו אפשר לכתוב הקדשה וכך בעצם יצרתם איור שהוא גם מזכרת מהיום הכי מאושר שלכם! אם בחרתם באופציה הזאת אז תתבקשו לעשות אותו הדבר כמו באיור רגיל אך בנוסף לרשום את הטקסט שרציתם.