מתנה לחברה הכי טובה

המתנה לחברה הכי טובה היא המתנה שנרצה להעניק מהלב, ואנחנו יודעות כמה שזה קשה למצוא פריט מקורי ומיוחד. בסטארי אנו יוצרות פרטי עיצוב ייחודיים ושיקיים במיוחד, שמשקפים את הזיכרונות והרגעים המיוחדים שלכן.

לכן סטארי זאת המתנה האולטימטיבית להעניק לחברה טובה שרוצים לרגש.
כל פריט ניתן לתלייה על הקיר או הנחה על מדף והוא כולל הדפסה ממוסגרת של מפת כוכבים.


איזו מתנה יכולה להתאים לחברה הכי טובה?

כשאנחנו מדברים על החברות הכי טובות, אנחנו יודעים שהן שחולקות הרבה ביחד. הן מכירות אחת את השנייה לעומקים עמוקים במיוחד, הן יודעות הכל אחת של השנייה, הן מדברות המון והן מרגישות מאוד בנוח בכל מיני מצבים. לכן, כשמגיע הרגע להעניק מתנה, הן גם יודעות מה לתת. אבל לא תמיד זה פשוט למצוא מתנה לחברה הכי טובה שתהיה מקורית וגם ייחודית.

מפת כוכבים של סטארי היא שילוב מושלם בין מתנה מקורית ומרגשת לבין פריט שמשתדרג את העיצוב של החלל בבית ובכל פעם שנסתכל עליו, נתרגש מחדש והלב יתמלא באהבה.
בסטארי נוכל ליצור מפת כוכבים מיוחדת שמראה איך נראו השמיים והכוכבים ביום ההולדת של החברה הכי טובה שלך.

 בתמונה: מפת כוכבים בוהו בגוון ניוד

ובכן, כשאנחנו באמת מכירים מישהו, אנחנו מרגישים אינטואיטיבית מה הוא הולך לאהוב ומה לא. על כן, מתנה לחברה הכי טובה זה לא כ"כ פשוט למצוא:)
היינו יכולים להסתפק במתנות סטנדרטיות או פשוט חומריות. בין אם זה להעניק מתנה בנאלית כמו יום כיף בספא או פשוט מחזיק מפתחות עם תמונה שהוא אוהב. וזה מספיק טוב, אין כל כך הרבה השקעה בדבר – רק לנסות לכוון באופן כללי לדבר מה שיכול להיות בר חשיבות עבורו.

המשחק מתחיל כאשר אנחנו מכירים אותה כל כך טוב, ונדמה לנו שכבר יש לה הכל. ולא בטוח שהיא הולכת ליהנות מהמתנה הזאת. שהיא לא בדיוק פוגעת בנקודה. שזה אולי ניסיון נחמד, מושקע ואף מתחשב – ועם זאת, עקב הידיעה העמוקה והברורה שלנו לגביו, אנחנו מבינים שזה פשוט לא מספיק. יש לנו הרגשה, שזה לא בדיוק זה. ואם אנחנו רוצים שזה יהיה זה, עלינו לחשוב לעומקו של דבר. אלא, שזה מסוג הדברים שאי אפשר לחשוב עליהם, רק להבין אותם.


האם מתנה לחברה הכי טובה צריכה להיות מושקעת במיוחד?

מתנה לחברה הכי טובה היא דבר שמגיע מהלב. למעשה, לא ניתן לתת מתנה מבלי להגיע מהלב. עבור אף אחד. אם אנחנו נותנים מטרה בצורה מחושבת, אפילו אם אנחנו חושבים שאנחנו מנסים להיטיב עם הבן אדם – זה כנראה עובר דרך השכל שלנו. שכל זה לא לב, זה יותר קופסאתי ושחור לבן. הלב אמנם יכול להגיד דברים חכמים ועמוקים ועם זאת הם מאוד פוגשים, מאוד נוגעים. שכל יכול לייצר מתנות שעל פניו נראות מתאימות אך הן מפספסות את האדם. נכון הדבר גם למילים. כאשר אנחנו רוצים להחמיא למישהו ואנחנו עושים זאת מהשכל – גם אם נגיד את המילים המדהימות ביותר, ייתכן שזה לא ייגע בו. ואילו, כאשר נגיע מהלב – כל מילה תהיה במקומה, לא משנה כמה פשוטה ושכיחה. על כן, גם נתינת מתנה היא עניין שמגיע מהלב. וכאן אנחנו נכנסים למדור של האינטואיציה, של הרוח, של ההבנה מה נכון ברגע נתון. ואנחנו יכולים לבטא זאת כדרך מתנות ייחודיות, יוצאות דופן, שאולי לא חשבנו באופן לוגי שהן יכולות להתאים אך דיי ברור לנו "שזה זה".

 


שילובים מקוריים למפות כוכבים

מפות כוכבים יכולות להגיע בכל מיני צבעים ועיצובים.  אין לנו ספק שכל אחת תתחבר לרעיון ותתאהב בזה בדיוק כמונו, ולכן זה רעיון מושלם כשמחפשים מתנה לחברה הכי טובה.
היא גם תרגיש את הכוונה העמוקה והאוהבת שמאחוריו – אפשר לטייל בין מגוון סגנונות כדי לראות מה יכול להתאים לה. בין אם מדובר בצבעים שיש להם משמעות עמוקה, ו/או צבעים שיכולים פשוט להתאים לעיצוב שלה בבית (משהו שחברה הכי טובה כנראה יודעת אם היא מבינה קצת איך לשלב צבעים בסטייל).

אם אנחנו הולכים על מפת כוכבים בצבע מנטה מרענן, שיכולה להשרות תחושה של רעננות ומודרניות, הרי שאפשר לתלות אותה בכל מיני חללים בבית עם שלל עיצובי פנים. בין אם מדובר על עיצוב בוהמני, עיצוב מינימליסטי ואפילו עיצוב כפרי. אנחנו באופן אישי חושבים שזו יכולה להיות בחירה מרתקת לתלות מפת כוכבים בצבע מנטה בקרב רהיטים וחלל פנים בעיצוב כפרי. שהרי, הכפר כמו מסמל את האדמה, את השקט, הקרקע בעוד הכוכבים מסמלים את הרקיעים השמיימיים. מעבר לכך, צבע המנטה יכול להיות תכול ובהיר והשילוב שלו עם הצבעים החומים והעשירים של העיצוב הכפרי יכולים להיות מעניינים באמת. חברה שיכולה לדמיין מבעוד מועד כיצד הצבע הזה ייראה בביתה של חברתה הטובה, יכולה להפציץ ולפנק במתנה יוצאת דופן שמשתלבת באופן מעניין ומושך בחלל. 


מתנות מקוריות לחברה הכי טובה

מעבר לכך, כמובן, שהמפה מציינת תאריך ספציפי בו משהו קרה. אולי רגע בו הלב התרחב. אולי נולד ילד, אולי נוצרה זוגיות, אולי התרחשה חתונה וכיוצא בזה. ואולי רגעים עתידיים שהלב מתרחב מלהרהר בהם. כך שהשילוב בין עיצוב נפלא ומושך לבין המשמעות שמתחת יכול להדהד עד מאוד. כמובן, תלוי באם זה באמת מתאים, מגיע מכוונה אמיתית.

רעיונות למתנה לחברה הכי טובה

ישנם המון סוגים של מפות כוכבים אישיות לפי תאריך שניתן להעניק כמתנה לחברה הכי טובה, כל מיני עיצובים שונים שיכולים הן להשתלב בדרכים שונות ברחבי הבית והן לסמל משמעויות אחרות. אם לדוגמה אנחנו הולכים על צבע כתום חמרה, הרי שהוא יכול לסמל הן את האדמה והן את הצ'אקרה השנייה. הצ'אקרה השנייה מיוחסת למיניות, אנרגיית חיים ויצירתיות כמו גם יצירה. וייתכן שזה בול המתנה שהחברה הכי טובה הייתה רוצה לקבל.