קרה לכם שהרגשתם שבא לכם "לעצור את הזמן"? קרה שחשבתם איזה כיף היה אם יכולנו לשמר את השנייה הזו ולחזור אליה שוב בשלב כלשהו בהמשך החיים, רק כדי להיזכר?

במיוחד כשמדובר במתנה ליום נישואין, מצאנו דרך מאד מיוחדת לעשות את זה: תמונה שמשקפת את השמים והכוכבים כמו שהיו בתאריך מסוים! וכשהתאריך המסוים הזה הוא תאריך שבו חוויתם אירוע חשוב ומרגש בחייכם, אתם יכולים לחזור אחורה בזמן לרגע המיוחד הזה.

מה דעתכם על מפת כוכבים כמתנה ליום הנישואים? מפת הכוכבים תשקף איך נראו השמיים והכוכבים בתאריך של החתונה עצמה.
זו יכולה להיות מתנה מאחד/ת מבני הזו לשני/ה, מתנה לחברים שחוגגים יום נישואים או מתנה להורים שחוגגים יום נישואים.

היופי הוא שבעזרת מפת הכוכבים אנחנו גם זוכרים את היום המיוחד והרגע המרגש, זה שבו הבטחנו לאהוב לנצח וגם זוכים להתרגש כל פעם מחדש. "על הדרך", אנחנו גם נהנים מפריט עיצובי מקסים לבית.

אנחנו הרי מציינים את התאריך שמסמל את חגיגת האהבה הזו כל שנה ולכן מאד קשה לגוון ולהפתיע בכל פעם מחדש. כשמדובר על מתנה ליום נישואין שניתנת לאחד/ת מבני הזוג על ידי בן/ת הזוג השני או על מתנה ליום נישואין להורים, עדיין נרצה להפתיע, לשמח, לרגש אותם ולתת מתנה מקורית ומיוחדת.

 מפות כוכבים בהתאמה אישית

בתמונה: קטלוג מפות כוכבים לפי תאריך בהתאמה אישית

סיפור חמוד על מתנה מרגשת ליום נישואין:

לאחרונה פנה אלינו גבר והזמין מפת כוכבים לאשתו. הוא בחר, כמובן, את העיצוב שנראה לו מתאים לה ביותר, ומילא את כל הפרטים הרלוונטיים.

במקביל, פנו אלינו ילדיהם של בני הזוג, מבלי שידעו על כך שאביהם כבר פנה אלינו לצורך הכנת מפת כוכבים אישית לאשתו. הם חיפשו מתנה ליום נישואין להוריהם, מתנה מקורית וייחודית ליום נישואין עגול ומשמעותי.  

המזל הגדול הוא שבמקרה (טוב, לא במקרה אלא בעזרת ערנות ושימת לב לפרטים קטנים ) הצלחנו להבין ששתי הפניות הללו מתייחסות לאותו זוג שחוגג את יום הנישואין העשרים שלו.

התרגשנו מאד והחלטנו להעניק להם מתנה חגיגית גם מאתנו (הרי לא בכל יום חוגגים את יום הנישואין העשרים). החלטנו להעניק להם מפה שלישית מתנה מאתנו.

כך שבמקום שתי מפות הכוכבים שהוזמנו, הם קיבלו שלש מפות: אחת עבור מועד הלידה של האישה, השנייה ציינה את מועד הלידה של הגבר, והשלישית התייחסה ליום הנישואין שלהם הלא הוא מועד החתונה המקורית.  

באופן זה, יצרנו עבורם מתנה ליום הנישואין שמורכבת משלוש מפות כוכבים. המפה שלה (בצבע ניוד עדין) , המפה שלו (בצבע שחור), ובאמצע – המפה המשותפת (בצבע חמרה חם).

מיותר לציין שההתרגשות היתה גדולה מאד, והם החליטו לתלות את שלושת המפות מעל המיטה בחדר השינה שלהם. המפה שלה נתלתה אחר כבוד מעל הצד שלה, המפה שלו מככבת מעל הצד שלו והמפה המשותפת של שניהם, באמצע.

יופי של טריפטיך (יצירה המורכבת משלש תמונות): כל כך אסתטי, כל כך מרגש והכי מתאים לחדר שינה!

נראה לנו שהם יצטרכו להתאמץ מאד בחתונת הכסף כדי להאפיל על המתנה הזו...

 

למה לתת דווקא מפת כוכבים כמתנה ליום נישואין?

מתנה ליום נישואין מציינת אירוע מאד משמעותי בחיי בני הזוג, והערך הרגשי שלה חשוב ביותר. לא קל למצוא מתנה שהיא בו זמנית יפהפיה, משמחת גם את הבית (ולא רק את הלב) ומרגשת ברמות. פשוט מתנה מושלמת !

מפת הכוכבים שלנו מעוצבת בסגנון נורדי נקי וכשבוחרים צבע וסגנון מסגרת קל להתאים אותה בול לבית ולטעם של מקבל המתנה.

אז.... איך זה עובד?

כצעד ראשון, בוחרים את גוון המפה. (צבעים כהים, למשל, יכולים להתאים  גם לגברים).

לאחר מכן בוחרים את סגנון המסגרת כדי שהמפה תשתלב מצוין בסגנון העיצובי של הבית בו יתלו אותה.

זה הזמן לכתוב הקדשה. ניתן לבחור משפט מתוך מבחר המשפטים שכבר ניסחנו בשבילכם, או לנסח ברכה מקורית ואישית משלכם.

כעת מה שנשאר לעשות הוא למלא את הפרטים הקשורים לאירוע עצמו: תאריך ומיקום.

וזהו... תוך פרק זמן קצר תקבלו מתנה ליום נישואין הכי מקורית שיש, סופר אישית וממש מרגשת!

וכאן הרגע להזכיר את הערך הרגשי של מפת הכוכבים כפי שהיתה בשעה המדויקת בה התרחש הרגע הקסום. המפה בעצם מסיעה אתכם בזמן, מחזירה אתכם לרגע החופה, ומקפיאה את מצב הכוכבים כפי שהיה אז.

זו מתנה ליום נישואין שהיא סופר מרגשת, באותה נשימה מהווה גם פריט עיצובי לכל דבר: תמונה מעוצבת לתליה בסלון, בחדר השינה או בכל מקום ראוי ליצירה רגשית, אישית ומקורית שכזו.

רעיונות מקוריים לשימוש במפה כמתנה ליום נישואין

אנו מאמינות שיש מקום לגלות יצירתיות לא רק בבחירת המתנה, אלא גם בבחירת התאריך שאנחנו בוחרים לעשות לו מפת כוכבים.

הנה כמה רעיונות מקוריים לשימוש במפת כוכבים אישית כמתנה ליום נישואין.

הרעיון הראשון שעולה לאנשים בראש הוא לציין את רגע החופה כדי להכין את מפת הכוכבים. רצינו להזכיר שאפשר לחשוב על רגעים משמעותיים ומרגשים נוספים שקשורים בנישואי הזוג  (תבואו בראש פתוח, תחשבו מחוץ לקופסא).

אם הצעת הנישואין היתה מרגשת ומקורית במיוחד, אפשר לבחור לסמל את מועד ההצעה. הרי כשחושבים על זה, זה הרגע בו הכל התחיל.

אפשר בקלות למצוא אירועים אינטימיים ומרגשים אחרים בחיי הזוג בהם חוו רגע מרגש ומשמעותי במערכת היחסים הרומנטית שלהם. למשל: יש זוגות שיודעים לשים את האצבע על הרגע הזה בו "נפל להם האסימון" שזהו זה, נמצא ה"אחד" או ה"אחת" איתם הם רוצים לבלות את שארית חייהם.  תופתעו לגלות שדווקא הרגע הזה שבו הכל השתנה, יכול להיות אחד הרגעים המרגשים ביותר עבורם.

כאשר מדובר על מתנת יום נישואין להורים, ניתן לבחור בתאריך הדייט הראשון שלהם, ביום שבו היתה הנשיקה הראשונה, במועד הצעת הנישואין, ביום החתונה שלהם או כל תאריך מרגש ומשמעותי אחר.

שכנעתם אותנו, איך מתחילים?

תהליך ההזמנה הוא תהליך פשוט וידידותי. בוחרים את גוון מפת הכוכבים המתאים לכם באתר, מקליקים עליו , וממשיכים על פי ההנחיות. אל תשכחו לנסח הקדשה אישית הפונה ישירות ללב מקבל/י המתנה ולמלא את פרטי האירוע  (תאריך, מיקום וכו).

עכשיו שאר העבודה היא שלנו. ואנו מבטיחות שהמתנה ליום הנישואין שבחרתם נמצאת בידיים הטובות ביותר שיש! אנו נטפל בה באהבה ומסירות ונשים לב לפרטים הכי קטנים כך שתקבלו מתנה מושלמת, מרגשת, יפהפיה ומאד מקורית!