מפת כוכבים אישית שמרגשת את הלב ומעצבת את חלל הבית

"מפות כוכבים משקפות את השמיים ואת מיקום הכוכבים כפי שהיו במאורע המיוחד שלכם וזה היופי שבדבר" 
בסטארי אנו יוצרות פרטי עיצוב ייחודיים ושיקיים במיוחד, שמשקפים את הזיכרונות והרגעים המיוחדים שלכם.
לכן סטארי זאת המתנה האולטימטיבית להעניק לאדם שאוהבים ורוצים לרגש.
כל פריט ניתן לתלייה על הקיר או הנחה על משטח ישר והוא כולל הדפסה ממוסגרת של מפת כוכבים.

מפת כוכבים אישית של סטארי אנחנו ננציח רגעים משמעותיים מהחיים: יום חתונה, הצעת נישואין, ימי הולדת, הולדת תינוק/ת, מתנת גיוס/ שחרור, יום נישואין ועוד. מפת כוכבים סטארי היא פריט מושלם לעיצוב הבית שמשלב בין אהבה לבין סטייל עיצובי.


מה הן מפות כוכבים?

מפות כוכבים הן פריט שאפשר להעניק לאנשים שאוהבים, מתנה שתמלא את הלב ותוסיף טאצ' ייחודי לחלל הבית. להראות להם מה היה, או מה יהיה בשמיים בתאריך יעד מסוים. כמו שמפות גאוגרפיות יכולות להראות היכן יש מאגרי מים, שבילים, הרים וכיוצא בזה -כך גם מפות כוכבים יכולות להראות היכן הכוכבים נמצאים ברגע נתון ביחס לכוכבים ומסלולים אחרים ברקיע. למעשה, כל רגע נתון אפשר שתהיה תנועה מסוימת במערך הכוכבים, על כן כל רגע שבודקים יכול להניב מפת כוכבים אחרים. מתנה של מפת כוכבים אישית היא רקע אינטימי, רומנטי, ייחודי שאומר "כך וכך קרה ביום ההוא, ברגע הזה". מפת כוכבים אישית לפי תאריך אישית, מראה כיצד נראו השמיים ביום הייעודי. ניתן לבחור את השמיים כפי שהיו בכל יעד שתבחרו - השמיים מעל תל אביב או השמיים מעל ניו יורק או כל מקום אחר בעולם.


מדוע מפות כוכבים הן מתנות כ"כ משמעויות ומרגשות?

מדובר במתנה שאנשים אוהבים לקבל. הם יכולים לראות איך השמיים נראו ביום שבו קרה כך וכך, או יקרה. מדובר במתנה ייחודית, שמראה לאנשים איך השמיים נראו ביום מסוים, בתאריך מסוים, ברגע מסוים. באם נסתכל על תמונות של מפות כוכבים, הרי שנוכל לראות עיצובים שונים, ברמות הדפסה שונות -  וזה לא פחות מיצירת אומנות. אם מישהו מאיתנו באמת הסתכל לרקיע לאחרונה אולי שם לב לשמיים העמוקים והאינסופיים, שמיים שניתן להעניק במתנה כדרך הדפסה איכותית לאדם שרוצה לקבל את הקדשה לאותו רגע מיוחד. הקדשה של מפה שאומרת, "כך השמיים נראו ברגע ההוא".


פריט עיצובי - מפת כוכבים אישית מככבת בחיפושים

לכל אחד יש את הסטייל והסגנון הייחודי שלו, וזאת בדיוק הסיבה שפיתחנו מפות כוכבים מעוצבות בגוונים שונים שתואמים את החזון העיצובי שלנו ויחד עם יצירת גוונים אלו, בחרנו ארבע סוגי מסגרות לבחירה- מסגרת עץ מעניקה לחדר מראה בוהו שיק שזה פשוט מתאים כמעט לכל חלל שתבחרו, מסגרת לבנה שמעניקה לעיצוב קו נקי וקלאסי, מסגרת שחורה ששוברת צבעים בעלי נוכחות בחדר וכמובן מסגרת וינטג המיוחדת שלנו ומעניקה לתמונה ולחלל נוכחות עוצמתית רטרו שאנחנו פשוט מאוהבות!

וכאשר משלבים בין מפת כוכבים אישית לבין סטייל עיצובי לבית, מקבלים פריט שהוא פשוט מושלם! כשחושבים על זה - אנחנו בסך הכל מוסיפים לחדר פריט שמשדרג אותו אבל בכל פעם שנסתכל עליו, נתרגש מחדש והלב מתמלא באהבה.
נזכרים למה אנחנו חיים, מה אנחנו עושים כאן. זו המתנה הפרסונלית ביותר שניתן לקבל.
אנחנו זוכרים מי היינו כשהפכנו להיות הורים, מה החלטנו, איך חווינו את העולם – איך חשנו שהכל משתנה: אנחנו יכולים להתחבר לתדר המקורי, לבריאה המקורית של תחילת הדרך של משפחתנו. ואם זו מתנה שהילדים שלנו מעניקים לנו, כדי להראות לנו מי היינו, מה חווינו ביום הגורלי – הרי שאפשר להתמלא דמעות. אהבה נוצרה ונכנסו למסע חדש.
משהו שבנינו כל העת הזאת סביב הדבר המשמעותי ביותר, סביב הדברים החשובים באמת.

האם מפת כוכבים אישית יכולה להזכיר לנו את כל זה? בוודאי. וזה הערך שלהן, לדעתנו, כמתנה.


איך זה בכלל עובד?

אחרי שבחרת את העיצוב של מפת הכוכבים שאהבת, יש מספר שאלות שעליהן צריך לענות, למשל- תאריך של המאורע, שעה ומיקום. כשזה נוגע ללידה חשוב לנו להשאיר זיכרון מתוק ולכן עיצבנו את מפת הכוכבים באופן ילדותי שיתאים לחדר תינוקות.
בנוסף רצוי לזכור גם את משקל הילוד (אבל לא חובה) אותו נציין בפרטים וכך בעצם יצרנו לעצמנו מפת כוכבים אישית. 
זה נפלא שאפשר לתפוס את רגע הלידה, רגע המאורע, ושלל רגעים אחרים.
רגעים קסומים כפי שנראים במפה של הכוכבים, מאפשר לנו לקבל ולהתרגש מ- 
מפת כוכבים אישית. 


מפות הכוכבים כפי שהן באמת

במהלך היום אנחנו לא רואים את הכוכבים בגלל אור השמש, אך הם תמיד בשמיים ולכן נוכל להכין מפת כוכבים תמיד ולכל שעה ביממה.
מפת כוכבים אישית יכולה להתאים לכל רגע שבוחרים וזה היופי שבדבר... אירוסין, ימי הולדת (בן זוג, הורים, סבים, חברים, קולגות) מתנה שחרור, בית חדש, פרישה מעבודה, מתנה למורה ובגדול כל רגע משמעותי שחוויתם.
כידוע, מפת כוכבים לפי תאריך היא בדרך כלל לפי תאריך מהעבר אבל בגלל שהכוכבים נעים במעגליות ובמחזוריות סביב השמש ניתן גם לחזות כיצד יראו בעתיד וזה מה שעושה את סטארי למפת כוכבים שרלוונטית גם כמתנה שנותנים ברגע האמת ומכל הלב.
מה שעוד מייחד את מפת הכוכבים של סטארי זה שנראה את השמיים כפי שהיו בכל נקודה על הגלובוס - לפי מה שנבחר.
למשל - השמיים כפי שהיו מעל תל אביב, חיפה או ירושלים וגם במקומות מסביב לעולם - ניו יורק, מקסיקו או כל עיר שתבחרו.
ולכן סטארי היא מפת כוכבים אישית חוצת זמנים וגבולות - והיא המתנה שנרצה להעניק לאחרים אבל גם לעצמנו :)

מפת כוכבים אישית של סטארי זה להסתכל בשמיים ולהגיד תודה על המתנות שהחיים נותנים לנו. זה להרגיש שהלב מתרגש כי כל העולם חולק איתך את האושר האישי שלך. זה לתלות על הקיר מזכרת נצחית מהיום המיוחד ביותר, היום בו הלב שלך התרחב. 
"מפת כוכבים של סטארי זה להעניק מתנה מרגשת ובלתי נשכחת"